Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Веломотор/дирчик 80 см / 80 см3 47 мм чорний без стартера»
140 ₴
Масло 2T PULS 1л
Веломотор (Бензомотор) F80 на велосипед у повному комплекті ( бак, ручка газу, троса, зірочка, ланцюг) 80 с без стартера чорного кольору ЗАДБОНЬКОГО ЯКОСТІ
Бензомотор F80 на велосипед у повному комплекті (у комплекті все, що на фото: двигун об'ємом 80 куб.см., карбюратор, ланцюг, ручки, важіль, троси, глушник, бензобак, вінець. кріплення, гайки та гвинти, фільтр, ключ, кріпи, котушка, бензоокран, фотоінструкція. ) 80 с зі стартером
ЗАВОДКОГО ЯКОСТІ
Двигун F80:
Технічні характеристики
• Двигун одноциліндровий, двотактний
• Охолоджувальна система: повітряна, природна
• Кубатура: 80 см3
• Максимальна потужність: 6 л.с.
• Максимальна швидкість: до 60 км/год
• Зчеплення: фрикційне, сухе
• Об'єм паливного бака: 2 літри
• Вага двигуна: 10 кг
• Вага комплекту в упаковці 11 кг.
• Габарити: 42х32х19,5 см
• Габарити паковальної коробки: 33x 42x 20см
Обкотка нового двигуна:
Надійна робота двигуна істотно залежить від початкового періоду його експлуатації. Тому необхідно зробити обкатку двигуна на відстані 250-300 км, дотримуючись таких вимог:
1. Швидкість руху не має перевищувати 30 км/год і бути не менш ніж 12 км/год.
2. Паливо має складатися з 15 частин бензину й 1 частини оливи за об'ємом, тобто на 1 л бензину 70 см3 олії.
3. Не перевантажувати двигун, для чого уникати їзди важкими дорогами, піску та затяжних підйомів.
4. Після наїзду 100 год-150 км зняти кришки магнето та муфти зчеплення і в разі потреби підтягнути гвинти, що кріплять кулачок із ротором і шестірню тяглового на колінчастому валу.
Керування двигуном у дорозі:
Керування двигуном керування в дорозі полягає в регулюванні водієм швидкості пересування поворотом ручки керування дросем. Під час повороту ручки «на себе» швидкість збільшується.
Під час повороту ручки «від себе» швидкість зменшується.
Рух починати педалями, а потім плавно відпускаючи ручку зчеплення й додаючи газ, припинити обертання педалями.
Вмикання та вимкнення зчеплення під час двигуна, що працює, треба плавно.
У разі короткочасної зупинки необхідно вимкнути зчеплення і перевести двигун на оберти холостого ходу.
Для гальмування потрібно:
1. Повернути ручку керування дросем карбюратора «від себе» до упору та вимкнути муфту зчеплення.
2. Настати до гальм педалями або ручним гальмом мопеда.
В екстрених випадках гальмування повернути ручку керування дросем карбюратора «від себе» до упору та загальмувати сепед обома гальмами: спочатку заднім, потім переднім.
Зупинку двигуна здійснювати натисканням кнопки на перемикачі, встановленому на кермі.
Після зупинки двигуна потрібно закрити паливний кран.
Не допускається їзда без очисника повітря. Не варто їздити зі швидкістю менш ніж 10 км/год, оскільки це призводить до перевантаження двигуна.
Найекономніший режим роботи двигуна відповідає швидкості 25-30 км/год.
Запуск двигуна:
Запуск, не вмикаючи освітлення, відбувається в такому порядку:
1. Повернути корпус очисника повітря до прикриття вікон.
2. Відкрити паливний кран.
Підготовка двигуна до запуску:
1. Ганчінкою, змоченою в гасі (бензині), видалити з двигуна консервувальне мастило. Обтерти двигун сухою ганчіркою.
2. Перевірте надійність закріплення двигуна, глушника, ручок керування, натяг моторного ланцюга.
3. Вивернути свічку, зняти прокладку свічки, промити свічку в бензині та насухо протерти.
Можливі несправності двигуна серії Д, їхні причини та способи усунення.
1. Двигун не запускається:
Немає палива в паливному баку-заправити бак паливом, закриє паливний кран-Відкрити паливний кран.
2. Відказ у роботі системи запалювання:
Малий або великий проміжок між електродами свічки. Встановити проміжок між електродами 0,5-0,6 мм. Наявність нагару або олії на електродах свічки — очистити електроди свічки. Пробиця обмотування трансформатора-замінити трансформатор. Замаслені або обгорілі контакти переривача-Зачистити контакти та відрегулювати проміжок у переривачі магнето. Дроти електроосвітлення з'єднані з масою-провірити з'єднання дроту з гвинтом, що виводить.
3. Перебої в роботі двигуна:
Багато нагару на головці та у вихлопному патрубці циліндра днище поршня — очистити нагар, засміився жиклер карбюратора, неправильно відрегульоване запалювання, мало виперединня — відрегулювати й відрегулювати оперення запалювання, замінити молоточок або переривач. Дросель не повністю відкриває дифузор карбюратора, багата суміш-вибігнита суміш, відрегулювати підйом дроселя.
ОБКАТКА НОВОГО МОТОРА
Перші 50 км найважливіші для Вашого двигуна, тому краще купувати його новий і обкочувати самостійно, щоб бути впевненим у його довговічній роботі. Дотримання рекомендацій у період обкачування моторолера може гарантувати максимальний термін експлуатації та чудові технічні характеристики Вашого нового мініскутера. Комплектуючі виготовлені з високоякісних матеріалів, але деякі деталі мотосамокату спочатку необхідно притертися один до одного.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО МАКСИМАЛЬНОЇ НАГРУЗКИ У ПЕРЕРІОД ОБКАТКИ.
У період від 0 км до 10 км викручувати не більш ніж 1/2 ручки газу — 15 км/год.
У період від 10 км до 20 км викручувати не більш ніж 3/4 ручки газу — 30 км/год.
РЕГУЛЬУЙТЕ НАГРУЗКУ НА ДРУЖНИЙ
Частота обертання двигуна має бути різна, так само як і постійна швидкість. Необхідно давати деталями, які будуть "заґрунтовані", притертися, і під тиском знижувати навантаження й дати їм можливість охолонути — це допомагає процесу обкачування деталей. Зміна навантаження на двигун упродовж обкачування гарантує гарний результат обкачування, проте не варто робити занадто велике навантаження на двигун.
ПЕРЕМОГАЙТЕ ПОСТОСУННОЇ ШВИДКОСТІ
Під час обкатування двигуна недобре їздити на постійно низькій або високій швидкості. Дозволяйте двигуну вільно набрати швидкість у межах рекомендованих максимальних обмежень (30 км/год), однак не вичавлюйте повністю ручку газу на перші 20 км.
БЕНЗИН И МАСЛО
Використовуйте бензин з октановим числом 92-93. Рекомендується використовувати бензин із малим вмістом олива, такий бензин збільшує термін експлуатації свічки запалювання, а також основний термін експлуатації двигуна. Використовуйте моторну оливу для 2T двигунів, мінеральну або напівсинтетичну.
МОСЯ
Рекомендуємо перші 20 км робити суміш моторного 2T оливи двигуна в пропорції (1:20). Після 20 км — 1:25. Для розрахунку, просто ділимо кількість бензину (2,5 літра) на пропорцію (25) — виходить, що на 2,5 літра бензину необхідно 0,1 л оливи. На 10 літрів бензину 0,4 літра оливи.
Бензиновий мотор на велосипед, веломотор купити, бензиновий мотор для велосипеда, веломотор купити україна, велосипедний двигун, бензомотор для велосипеда, мотор на великий, моторчик на велосипед, бензомотор для велосипеда,
Інструкція докладна щодо встановлення двигуна на велосипед може бути вислана на Ваш імейл!