Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Мотодвигун для мопедів/ Двигун Дельта ТММР Racing-125 алюмінієвий циліндр механіка чорний NEW оригінальної заводської якості. Двигун Дельта, Альфа, Актив-125куб алюмінієвий циліндр механіка NEW ТММР до комплекту входить ніжка заводна, ніжка перемикання передач кришка зірочки патрубок карбюратора та зірочка двигуна підходить до Alpha / Delta / Vista / Mustang / Sabur / Fermer / Riga / Active / Keeway / Horse / Lifan / ( Альфа / Дельта / Віста / Мустанг / Фермер / Хорс / Сабурс / Лідер / Патріот / Кивей / Ліфан. Двигун Дельта Альфа -125 алюмінієвий циліндр механіка чорний NEW підходить для мопедів Дельта Альфа Актив і аналогічні. З заводу такого типу двигуни встановлюються на мопеди: Альфа, Дельта, Віста, Вайпер, Актив, Мустанг, Фермер, Хорс, Сабур, Лідер, Патріот
Обкатка
Правильна обкатка скутера та мопеда
Після придбання будь-якого нового транспортного засобу йому необхідно зробити обкатку. Обкатка необхідна для того, щоб усі деталі нових механізмів і агрегатів притерлися один до одного. Найважливіші для скутера та мопеда це перша тисяча кілометрів. У цей період необхідно уникати великих навантажень на двигун і його перегрівання.
Обкатування здійснюється кількома етапами. Перші 150 км необхідно рухатися з особливою обережністю, не даючи обертанню колінчастого вала вище 4000 обертів за хвилину. Рух необхідно періодично переривати, приблизно через годину їзди, зупиняючись на 5-10 хвилин. Якщо транспортний засіб із напівавтоматичною коробкою передач, то необхідно під час руху якомога частіше перемикати передачі.
Після 150 км і до 500 км необхідно уникати обертання колінвала понад 5000 обертів на хвилину. Також треба частіше перемикати передачі під час руху. У жодному разі не відкривати повністю дросельну заслінку, уникаючи максимального обертання колінчастого вала.
Після 500 км і до закінчення обкатки (1000 км) трохи збільшити обертання колінчастого вала, але не більш ніж 6000 обертів за хвилину. Під час руху не допускати довгої роботи двигуна з постійною частотою обертання, періодично змінювати режим руху.
За час обкачування треба буде двічі замінити оливу в варіаторі скутера або в двигуні мопеда. Перша заміна проводиться після 500 км, а друга після 1000 км
Ще радять під час обкачування скутера або мопеда не допускати великого перевантаження двигуна, яке може бути викликане перевезенням пасажира або важкого вантажу. Під час обкатування користуйтеся тільки дорогами з твердим покриттям.
Інтернет-магазин мотозапчастин ТММР пропонує якісний товар за найнижчими цінами на Україні ми пропонуємо запчастини для скутера, запчастини для мопеду, двигун у зборі, мото двигун, веломотор, мотор для велосипеда, запчастини ВАЙПЕР, запчастини актив, запчастини дельту, запчастини альфа, запчастини для скутера хонда, запчастини для скутера ямаху, запчастин для скутера сузуки, запчастин для японських скутерів, мотозапчастин оптом, оптом мотозапчастин, запчастини ява, запчастини іг, запчастини мт і й багато інших запчастин заводської якості за найбільш доступним цінам.
На нашому сайті ви можете знайти великий асортимент оригінальних запчастин для скутерів, запчастин для мопедів і мотоциклів японського китайського та вітчизняного виробництва.
|
Виробник | ТММР |
Стан | Новий |
Країна виробник | Тайвань |
Тип палива | Бензин |
Об'єм двигуна | 125 куб. см |
|
Марка | Alpha |
Тип техніки | мопед |
Модель | 157 |