Продавець ТММР склад мотозапчасти розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1312 відгуків
Весь товар заводского качества по лучшим ценам! Актуальные цены!!!!
Харків, Україна
+380 (66) 165-83-50
+380 (93) 913-76-50
ТММР мотозапчастини оптом та в роздріб поУкраині зі складу
Кошик

Двигун Дельта 110 куб 52,4 мм механіка заводської ОРИГИНАЛ

Топ продаж -1%
Двигун Дельта 110 куб 52,4 мм механіка заводської ОРИГИНАЛ, фото 2
Двигун Дельта 110 куб 52,4 мм механіка заводської ОРИГИНАЛ, фото 3
Двигун Дельта 110 куб 52,4 мм механіка заводської ОРИГИНАЛ, фото 2
Двигун Дельта 110 куб 52,4 мм механіка заводської ОРИГИНАЛ, фото 2
Двигун Дельта 110 куб 52,4 мм механіка заводської ОРИГИНАЛ, фото 3
  • Двигун Дельта 110 куб 52,4 мм механіка заводської ОРИГИНАЛ, фото 2
  • Двигун Дельта 110 куб 52,4 мм механіка заводської ОРИГИНАЛ, фото 3
  • Двигун Дельта 110 куб 52,4 мм механіка заводської ОРИГИНАЛ, фото 4
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Двигун Дельта -110с механіка заводський ОРІГІНОЛ Двигун Delta/Alpha/ Alpha / Delta / Vista / Mustang / Sabur / Fermer / Riga / Active / Keeway / Horse / Lifan / ( Альфа / Дельта / Віст / Мустанг / Фермер / Хорс / Сабурс / Лідер / Патріот / Кивей / Ліфан 110 cc TMMP, заводський двигун, механічне зчеплення. Двигун Delta/Alpha 110 cc TMMP підходить для мопедів DELTA, ALPHA, VIPER, MUSSTANG, SABUR та інших китайських мопедів. Чотиритактний двигун — двигун внутрішнього згоряння, у якому повний робочий цикл відбувається за чотири такти, тобто за два повні оберти колінчастого вала. Для одноциліндрового двигуна робочий об'єм одного циліндра є і робочим об'ємом двигуна. Купити двигун у наш час досить просто, але вибрати із загальної маси якісний двигун досить складно. Заявляючи двигун у нашому інтернет-магазині, ви можете бути впевненими в якості продукції, що продається. Ми гарантуємо високу якість продукції, що продається.  Двигун Актив — Альфа 110 см3 напівавтомат, у зборі, об'єм — 110 см3, до комплектації входить: ніжка перемикання передач, заводна ніжка, перехідник карбюратор-головка ГРМ, текстолітовий перехідник, свічка 4 тт, для китайських 4 тактних мопедів Alpha/ Delta / Vista / Mustang / Sabur / Fermer / Riga / Active / Keeway / Horse / Lifan / ( Альфа / Дельта / Віста / Мустанг / Фермер / Хорс / Сабур / Лідер / Патріот / Кивей / Кифан Ліфан

Новий мотор Delta/Alpha 110 cc (без заводського номера). Такий тип двигуна підходить на всі китайські мопеди (Viper Aktive JH 110, (Вайпер Актив), Viper Delta JH 70 (Дельта), Viper ALHFA JH 70 (Альфа), Viper RIGA JH 70 (Ріга), SABUR JH 90 (Сабур), Mustang JH 50 (Мустан), ALHFA-MOTOH JA-10 (Альфа).

Найкраща якість на території України!!!!!!!!!!!!!! Найкраща ціна!!!!!!!!!!

так само в нас постійно в налдиці можна купити двигун на мопед дельта 110 кубів, двигун дельта — 110 напівавтомат, двигун 110 напівавтомат, купити двигун на вайпер актив 110 напівавтомат, купити мотор 110 кубів, купити двигун на альфу 110 кубів, купити двигун на мопед альфа 72 кубів, купити двигун на мопед альфа 125сс україні, китайський двигун 125 кубів, двигун 125 кубів напівавтомат, двигун 125 см3 напівавтомат, двигун 125 напівавтомат, двигун дельта — 125 куб механіка, оригінальні двигун дельта, вартість двигуна на мопед дельта, двигун дельта 72с купити без стартера, двигун мопед дельта 70 см3 механіка без стартера, купити двигун дельта 72 куб, купити двигун на дельту 70с

Обкатка

Правильна обкатка скутера та мопеда

 

Після придбання будь-якого нового транспортного засобу йому необхідно зробити обкатку. Обкатка необхідна для того, щоб усі деталі нових механізмів і агрегатів притерлися один до одного. Найважливіші для скутера та мопеда це перша тисяча кілометрів. У цей період необхідно уникати великих навантажень на двигун і його перегрівання.

Обкатування здійснюється кількома етапами. Перші 150 км необхідно рухатися з особливою обережністю, не даючи обертанню колінчастого вала вище 4000 обертів за хвилину. Рух необхідно періодично переривати, приблизно через годину їзди, зупиняючись на 5-10 хвилин. Якщо транспортний засіб із напівавтоматичною коробкою передач, то необхідно під час руху якомога частіше перемикати передачі.

Після 150 км і до 500 км необхідно уникати обертання колінвала понад 5000 обертів на хвилину. Також треба частіше перемикати передачі під час руху. У жодному разі не відкривати повністю дросельну заслінку, уникаючи максимального обертання колінчастого вала.

Після 500 км і до закінчення обкатки (1000 км) трохи збільшити обертання колінчастого вала, але не більш ніж 6000 обертів на хвилину. Під час руху не допускати довгої роботи двигуна з постійною частотою обертання, періодично змінювати режим руху.

За час обкачування треба буде двічі замінити оливу в варіаторі скутера або в двигуні мопеда. Перша заміна проводиться після 500 км, а друга після 1000 км

Ще радять під час обкачування скутера або мопеда не допускати великого перевантаження двигуна, яке може бути викликане перевезенням пасажира або важкого вантажу. Під час обкатування користуйтеся тільки дорогами з твердим покриттям.

Основні атрибути
ВиробникТММР
Країна виробникТайвань
СтанНовий
Користувальницькі характеристики
МаркаAlpha
Тип технікимопед
  • Ціна: 6 523 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner