Двигун + карбюратор Альфа 107 см3 d-52 мм механіка alpha lux, на циліндрі вибито 107 см3, до комплектації входить: КАРБЮРАТОР! ніжка перемикання передач, заводна ніжка, перехідник карбюратор-головка ГРМ, текстолітовий перехідник, свічка 4 т виробник — Аlpha-Lux (Альфа Люкс).
Двигун альфа дельта в нас заводської якості тому ми впевнені в тому, що клієнт отримає якісний товар.
Двигун + карбюратор Альфа 107 см3 d-52 мм механіка alpha lux, заводський двигун, механічне зчеплення. Двигун Двигун + карбюратор Альфа 49,9 см3 d-39,9 мм механіка Слон підходить для мопедів DELTA, ALPHA, VIPER, MUSSTANG, SABUR та інших китайських мопедів. Чотиритактний двигун — двигун внутрішнього згоряння, у якому повний робочий цикл відбувається за чотири такти, тобто за два повні оберти колінчастого вала. Для одноциліндрового двигуна робочий об'єм одного циліндра є і робочим об'ємом двигуна. Купити двигун у наш час досить просто, але вибрати із загальної маси якісний двигун досить складно. Заявляючи двигун у нашому інтернет-магазині, ви можете бути впевненими в якості продукції, що продається. Ми гарантуємо високу якість продукції, що продається.
Двигун + карбюратор Альфа 107 см3 d-52 мм механіка alpha lux.Позадушне охолодження, механічне передавання, кікстартер. Такий тип двигуна підходить на всі китайські мопеди (Viper Aktive JH 110, (Вайпер Актив), Viper Delta JH 70 (Дельта), Viper ALHFA JH 70 (Альфа), Viper RIGA JH 70 (Ріга), SABUR JH 90 (Сабур), Mustang JH 50 (Мустан), ALHFA-MOTOH JA-10 (Альфа).
Найкраща якість на території України!!!!!!!!!!!!!! Найкраща ціна!!!!!!!!!!
Обкатка
Правильна обкатка скутера та мопеда
Після придбання будь-якого нового транспортного засобу йому необхідно зробити обкатку. Обкатка необхідна для того, щоб усі деталі нових механізмів і агрегатів притерлися один до одного. Найважливіші для скутера та мопеда це перша тисяча кілометрів. У цей період необхідно уникати великих навантажень на двигун і його перегрівання.
Обкатування здійснюється кількома етапами. Перші 150 км необхідно рухатися з особливою обережністю, не даючи обертанню колінчастого вала вище 4000 обертів за хвилину. Рух необхідно періодично переривати, приблизно через годину їзди, зупиняючись на 5-10 хвилин. Якщо транспортний засіб із напівавтоматичною коробкою передач, то необхідно під час руху якомога частіше перемикати передачі.
Після 150 км і до 500 км необхідно уникати обертання колінвала понад 5000 обертів на хвилину. Також треба частіше перемикати передачі під час руху. У жодному разі не відкривати повністю дросельну заслінку, уникаючи максимального обертання колінчастого вала.
Після 500 км і до закінчення обкатки (1000 км) трохи збільшити обертання колінчастого вала, але не більш ніж 6000 обертів на хвилину. Під час руху не допускати довгої роботи двигуна з постійною частотою обертання, періодично змінювати режим руху.
За час обкачування треба буде двічі замінити оливу в варіаторі скутера або в двигуні мопеда. Перша заміна проводиться після 500 км, а друга після 1000 км
Ще радять під час обкачування скутера або мопеда не допускати великого перевантаження двигуна, яке може бути викликане перевезенням пасажира або важкого вантажу. Під час обкатування користуйтеся тільки дорогами з твердим покриттям.