Мікропроцесорне запалювання МТ, УРАЛ з котушкою, силіконовими бронепроводами та надсвічниками "СОВЕК"
Технічні характеристики
1. Номінальна напруга живлення 12 В із заземленим "мінусом" акумуляторної батареї.2. Споживаний струм за ввімкненого замка запалювання й неробочого двигуна не перевищує 0,15 А.
3. Модуль забезпечує безперебійне іскроутворення у разі зміни напруги в бортсеті від 6 В до 16 В, водночас напруга на свічках запалювання не змінюється й досягає 17 кВ.
4. Модуль забезпечує безперебійне іскроутворення за частоти обертання колінчастого вала до 7000 об./хв, водночас струм споживання не перевищує 1,5 А.
5. Система запалювання працездатна в діапазоні навколишніх температур від -25 до +85 °C.
БСЗ встановлюється на мотоцикл за допомогою кріпильних деталей, що входять до комплекту постачання.
Виробник гарантує безвідмовну роботу модуля 135.3734 у разі дотримання умов експлуатації впродовж 24 місяців із дати продажу.
Безконтактна система запалювання (БСЗ) 135.3734 призначена для роботи в системі запалювання 2-циліндрових карбюраторних двигунів мотоциклів типу "Урал" і "Дніпр" усіх модифікацій з 12-вольтовою системою електрообладнання, замість серійних контактних ( переривач ПМ302) і безконтактної систем запалювання (датчик 17.3847, комутатор 47.3734).
Безконтактна система запалювання розроблена для підвищення технічних характеристик мотоцикла завдяки:
- поліпшення запуску в холодну пору;
- стабільності роботи двигуна завдяки зменшенню асинхронізму іскор і
стабільності характеристик оперення моменту іскроутворення в часі;
- зниження токсичності вихлопних газів, витрати пального та нагару на свічках
завдяки збільшенню індуктивної фази іскри;
- стійкого запуску двигуна у разі зниження напруги акумуляторної
батареї до 6 В;
- зниження трудомісткості монтажу та обслуговування БЗЗ;
- обмеження величини струму та часу його протікання через первинну обмотку
котушки запалювання для запобігання її перегріванню та розряду акумулятора.
Найкращі парамети іскрового розряду забезпечуються з котушкою 135.3705, спеціально розробленою для цієї системи, проте модуль працездатний із будь-якими іншими мотоциклетними котушками запалювання (Б 204, Б 201).
Використовуваний у БСЗ електронне регулювання моменту іскроутворення забезпечує стабільну роботу системи у всіх штатних режимах роботи мотоцикла.