Правильна обкатка скутера і мопеда
Після придбання будь-якого нового транспортного засобу, що йому необхідно зробити обкатку. Обкатка необхідна для того, щоб всі деталі нових механізмів і агрегатів притерлися один до одного. Найважливіші для скутера і мопеда це перша тисяча кілометрів. В цей період необхідно уникати великих навантажень на двигун і його перегрів.
Обкатка здійснюється декількома етапами. Перші 150 км необхідно рухатися з особливою обережністю, не даючи обертання колінчастого вала вище 4000 оборотів в хвилину. Рух необхідно періодично переривати, приблизно через годину їзди , зупиняючись на 5 — 10 хвилин. Якщо транспортний засіб з напівавтоматичною коробкою передач, то необхідно при русі як можна частіше перемикати передачі.
Після 150 км і до 500 км необхідно уникати обертання коленвала понад 5000 оборотів в хвилину. Так само слід частіше перемикати передачі при русі. Ні в якому разі не відкривати повністю дросельну заслінку, уникаючи максимального обертання колінчастого вала.
Після 500 км і до закінчення обкатки (1000 км) трохи збільшити обертання колінчастого валу, але не більше 6000 оборотів в хвилину. При русі не допускати тривалої роботи двигуна з постійною частотою обертання, періодично змінювати режим руху.
За час обкатки треба буде два рази замінити масло в варіаторі скутера або в двигуні мопеда. Перша заміна проводиться після 500 км, а друга після 1000 км
Ще радять під час обкатки скутера або мопеда не допускати великої перевантаження двигуна, яка може бути викликана перевезенням пасажира або важкого вантажу. При обкатці користуйтеся тільки дорогами з твердим покриттям.