Інструкція по установці двигуна на велосипед

Інструкція по установці двигуна на велосипед
Як встановити своїми руками мотор на звичайний велосипед з трикутної чоловічий рамою описано і показано в наступних пунктах інструкції.
1. Установка зірочки
Встановіть гумові прокладки – одну між спицями, а іншу за спицями, як показано на малюнках нижче.
Надіньте зірочку на втулку з зовнішнього боку колеса, а півмісяць з внутрішньої сторони колеса, і закрутіть їх за допомогою болтів так, як показано на рисунках 4 і 5.
Коли зірочка закручена на колесі, перевірте, чи правильно вона встановлена. Зазор повинен бути не менше 1,5 мм з обох сторін. Якщо зазор перевищує допустиму межу, то він повинен бути відкоректований обертанням колеса, а потім підтягніть зірочку там, де це необхідно. Переконайтеся, що болти були ретельно затягнуті.
Звертайте увагу на опуклості і поглиблення зубців задньої зірочки, всередину по направленню до спиць. Це допоможе запобігти ослаблення ланцюзі та забезпечить правильне відстань від заднього колеса до рами велосипеда.2. Установка двигателяУстановите двигун, як показано на малюнку 6. Після правильної установки, двигун повинен виглядати, як показано на малюнку 7.
3. Встановлення дроселя та електрообладнання
Новий дросель встановлюється на правій стороні керма, як показано на малюнку 8. Перед установкою на кермо, необхідно висвердлити в рукоятці керма отвір діаметром 5 мм на відстані 125 мм від кінця, щоб розташувати пластикове кріплення. Будьте обережні при встановленні дроселя. У комплект до дросселю входить вимикач. Під'єднайте один вимикач до чорного дроту двигуна і іншої до синього проводу двигуна. При натисканні вимикача двигун глохне.
Встановіть важіль зчеплення на лівій стороні керма (малюнок 9) та приєднайте його, як показано на малюнку 10 і малюнку 11.
4. Установка бензобака і додаткового устаткування
Встановіть клапан паливного фільтра в паливний бак, і потім встановіть сам бензобак. Паливний бак встановіть на верхню раму велосипеда, як показано на рисунку 12.
Встановіть котушку запалювання на рамі біля двигуна, як показано на рисунку 13 і підключіть дроти до двигуна і до вимикача: Синій до Синьому, Чорний на Чорному. Білий провід – це генератор, який має максимальну напругу 5, 7,5 Ст. Білий провід може бути використаний для лампи 6 В, якщо ж ви підключите велике навантаження до цього проводу, то можна пошкодити генератор.
5. Установка натяжителя і захисту ланцюга
Встановіть натягувач ланцюга, як показано на малюнку 14. Далі, надіньте ланцюга на зірочку і на двигун (малюнок 15). Натягніть ланцюг, але не перетягувати її. Потім встановіть захист ланцюга, як показано на рисунку 16.
6. Установка карбюратора
Зніміть кришку карбюратора і викладіть всі його запчастини (малюнок 17). Помістіть голку в центр супорта карбюратора і покладіть плоску шайбу з прорізом на вершину голки. Переконайтеся в тому, що проріз збіглася з прорізом супорта карбюратора, як показано на рисунку 18. Встановіть трос в пластиковий затискний патрон, потім протягніть його через кришку карбюратора і через пружину, як показано на рисунку 19.
7. Велосипед з мотором в зборі
Обслуговування і регулювання
§ Регулювання зазору
Відрегулюйте зазор між електродами свічки запалювання. Він повинен бути близько 0,4-0,5 мм.
§ Регулювання зчеплення
Вільний хід ручки зчеплення повинен становити 2-3 мм. Це буде гарантувати мінімальний знос зчеплення і виключати його пробуксовку. Необхідне положення ручки зчеплення відрегулюйте гвинтами.
§ Підготовка палива
Двигун в даному комплекті – бензиновий, двотактний. Працює на суміші повністю синтетичного масла з бензином. Маслобензинову суміш необхідно виготовити і ретельно перемішати в окремій каністрі, в пропорції, зазначеної нижче і після цього залити в паливний бак.
Пропорції змішування бензин-масло: 20:1 (до початку експлуатації); 25:1 (після 500 км пробігу).
Увага!
Не заливайте в бак два виду бензину. Не заливайте чистий бензин без додавання олії. Після додавання палива в бак переконайтеся, що кришка бака закручена повністю.
Купити вело мотор можна в Україні на сайті нижче:
http://ukrtmmp.com.ua/
Усунення неполадок двигуна
Двигун не запускається:
1. Засмітився фільтруючий елемент повітряного фільтра, карбюратора – промийте або замініть.
2. Перевірте, чи не відбувається витік палива – замініть ущільнювальну шайбу якщо це необхідно.
3. Проверьте наличие нагара на свече зажигания – при необходимости очистите электроды свечи и проверьте зазор между электродами (он должен составлять, примерно, 0,4-0,5 мм).
4. Если двигатель запускался многократно, то в цилиндре двигателя может быть переизбыток топлива – снимите свечу зажигания для удаления излишков топлива.
5. Проверьте высоковольтный провод и катушку зажигания на предмет повреждения – при необходимости замените.
6. Проверьте состояние поршня и поршневых колец – при необходимости замените.
Двигатель работает неустойчиво и не развивает номинальную мощность:
1. Перевірте, чи відкрито дросельна заслінка.
Двигун запускається, але глохне:
1. Перевірте, чи не засмічений повітряний фільтр.
2. Перевірте, чи не блокована чи паливна система.
3. Перевірте і прочистіть карбюратор.
Купити вело мотор можна в Україні на сайті нижче: