Усунення несправностей
Основні несправності скутера і способи їх усунення
Зазвичай при виявленні несправностей деталей, вузлів і систем скутера або мопеда рекомендується звертатися до кваліфікованих фахівців станцій технічного обслуговування, які уповноважені на проведення гарантійного та післягарантійного ремонту виробником або продавцем.
Ну а що робити якщо несправність виникла у дорозі? Давайте розглянемо деякі можливі несправності та методи їх усунення.
1. Двигун не запускається
1.1 Причин може бути кілька. В першу чергу відкрийте бензобак і перевірте його на наявність палива. Якщо його немає, то залийте. Наступна причина це можливо, що паливо не надходить у карбюратор. Для перевірки закрийте паливний кран,
від'єднайте паливний шланг від приймального штуцера карбюратора і направте в ємність для бензину, відкрийте паливний кран і перевірте надходження бензину. Якщо бензин не надходить, то перевірте паливопровід, можливо його засмічення або перегин шланга. У цьому випадку усуньте засмічення або перегин паливопроводу.
1.2 Так само можлива несправність або засмічення паливного крана. В цьому випадку треба усунути несправність або промити
паливний кран.
1.3 Можливо Наявність паливного конденсату в циліндрі двигуна із-за надмірного переобогащенія суміші. У цьому випадку відверніть свічку запалювання і огляньте електроди та ізолятор. Наявність вологої плівки або крапель палива свідчить
про переобогащении суміші і випаданні паливного конденсату. У цьому випадку просушіть свічку. Не встановлюючи її на місце
поверніть рукоятку керування дроселем на себе до упору, енергійно натисніть на педаль кік-стартера 10-15 разів. Загорніть свічку на місце, надіньте високовольтний наконечник і зробіть пуск двигуна.
1.4 Причина в негерметичності запірного клапана поплавкової камери карбюратора. У цьому випадку необхідно зробіть притирання або заміну запірного клапана.
1.5 Причина в зарязненности фільтруючого елемента воздухофильтра або закупорка повітряного каналу впускного тракту. У цьому випадку промийте фільтруючий елемент або усуньте закупорку повітряного каналу впускного тракту.
1.6 Відсутня іскровий розряд між електродами свічки. Щоб перевірити — до вивернутої з головки циліндра свічці приєднайте наконечник високовольтного дроти і забезпечте електричний контакт корпусу свічки з «масою» двигуна,
включіть запалення і перевірте наявність іскрового розряду в проміжку між електродами свічки в пусковому режимі за допомогою електростартера або кік-стартера. По закінченні перевірки не забудьте вимкнути запалювання.
Відсутність іскрового розряду свідчить про несправність свічки або системи запалювання. Якщо справа в несправності свічки, то очистіть і промийте свічку чистим розчинником або бензином і, просушити її, повторіть процедуру перевірки іскрового розряду. При його відсутності замініть свічку. Ну а якщо причина-несправність системи запалювання, то для початку перевірте надійність електричних контактів і відсутність обривів кабелів в ланцюгах системи запалювання. Якщо перевірка не призвела до
позитивного результату, то краще зверніться на СТО.
2. Двигун запускається, але глохне на холостих обертах
Причина — не працює система холостого ходу карбюратора. Можливо засмічений жиклер холостого ходу або порушено регулювання холостого ходу. В цьому випадку допоможе очищення і продування каліброваного отвору жиклера холостого ходу, а так само регулювання холостого ходу.
3. Двигун запускається, але втрачає потужність або працює з перебоями при наборі оборотів.
У цьому випадку причина криється в переобеднении або переобогащении паливної суміші. Якщо суміш переобедненная, то можливо, що засмічений головний паливний жиклер або положення дозуючої голки не забезпечує оптимальний склад
паливної суміші. В такому випадку необхідно Прочистити і продути калібрований отвір головного паливного жиклера або встановити фіксуючу шайбу дозуючої голки в канавку, розташовану нижче.
Якщо суміш переобогащена, то можливо, що сильно забруднений фільтруючий елемент воздухофильтра, частково закупорений або пережатий впускний патрубок воздухофильтра або положення дозуючої голки не забезпечує оптимальний склад паливної суміші. Усунути таку несправність можна шляхом промивання або заміни фільтруючого елемента воздухофильтра, відновлення нормального перерізу впускного тракту або встановити фіксуючу шайбу дозуючої голки в канавку,
розташовану вище.
4. Двигун не розвиває заявлену потужність, схильний до перегріву
Причиною цього можуть бути перезбагачення паливної суміші, детонація, відкладення нагару на деталях циліндропоршневої групи і випускної системи.
Если топливная смесь бедная, то скорее всего засорены дозирующие элементы карбюратора. Необходимо промыть и продуть карбюратор. Возможен «подсос» воздуха из-за негерметичности впускного тракта или нарушения уплотнений разъемов
карбюратора. Необходимо устранить негерметичность, восстановить исправность уплотнений. Так же возможно, что положение дозирующей иглы не обеспечивает оптимального состава топливной смеси. В этом случае необходимо отрегулировать карбюратор подбором оптимального положения дозирующей иглы.
Детонація виникає при застосуванні палива з низьким октановы числом, менше 90. У цьому випадку просто залийте високооктановий бензин і причина детонації зникне.
Із-за неякісного палива відбувається відкладення нагару на деталях циліндропоршневої групи і випускної системи. Це проявляється в закоксовування поршневих кілець, в відкладення нагару в випускному каналі циліндра, прийомній трубі і глушнику. У цьому випадку Вам необхідно очистити всі деталі від нагару.