Багато хто наші клієнти запитую у нас інструкцію по установці вело мотора на велосипед, тому ми викладаємо її на нашому сайті для ознайомлення.
Інструкція по установці двигуна на велосипед
Як встановити своїми руками мотор на звичайний велосипед з трикутної чоловічий рамою описано і показано в наступних пунктах інструкції.
1. Установка зірочки
Встановіть гумові прокладки – одну між спицями, а іншу за спицями, як показано на малюнках нижче.
Надіньте зірочку на втулку з зовнішнього боку колеса, а півмісяць з внутрішньої сторони колеса, і закрутіть їх за допомогою болтів так, як показано на рисунках 4 і 5.
Коли зірочка закручена на колесі, перевірте, чи правильно вона встановлена. Зазор повинен бути не менше 1,5 мм з обох сторін. Якщо зазор перевищує допустиму межу, то він повинен бути відкоректований обертанням колеса, а потім підтягніть зірочку там, де це необхідно. Переконайтеся, що болти були ретельно затягнуті.
Звертайте увагу на опуклості і поглиблення зубців задньої зірочки, всередину по направленню до спиць. Це допоможе запобігти ослаблення ланцюзі та забезпечить правильне відстань від заднього колеса до рами велосипеда.2. Установка двигунаВстановіть двигун, як показано на малюнку 6. Після правильної установки, двигун повинен виглядати, як показано на малюнку 7.
3. Встановлення дроселя та електрообладнання
Новий дросель встановлюється на правій стороні керма, як показано на малюнку 8. Перед установкою на кермо, необхідно висвердлити в рукоятці керма отвір діаметром 5 мм на відстані 125 мм від кінця, щоб розташувати пластикове кріплення. Будьте обережні при встановленні дроселя. У комплект до дросселю входить вимикач. Під'єднайте один вимикач до чорного дроту двигуна і іншої до синього проводу двигуна. При натисканні вимикача двигун глохне.
Встановіть важіль зчеплення на лівій стороні керма (малюнок 9) та приєднайте його, як показано на малюнку 10 і малюнку 11.
4. Установка бензобака і додаткового устаткування
Встановіть клапан паливного фільтра в паливний бак, і потім встановіть сам бензобак. Паливний бак встановіть на верхню раму велосипеда, як показано на рисунку 12.
Встановіть котушку запалювання на рамі біля двигуна, як показано на рисунку 13 і підключіть дроти до двигуна і до вимикача: Синій до Синьому, Чорний на Чорному. Білий провід – це генератор, який має максимальну напругу 5, 7,5 Ст. Білий провід може бути використаний для лампи 6 В, якщо ж ви підключите велике навантаження до цього проводу, то можна пошкодити генератор.
5. Установка натяжителя і захисту ланцюга
Встановіть натягувач ланцюга, як показано на малюнку 14. Далі, надіньте ланцюга на зірочку і на двигун (малюнок 15). Натягніть ланцюг, але не перетягувати її. Потім встановіть захист ланцюга, як показано на рисунку 16.
6. Установка карбюратора
Зніміть кришку карбюратора і викладіть всі його запчастини (малюнок 17). Помістіть голку в центр супорта карбюратора і покладіть плоску шайбу з прорізом на вершину голки. Переконайтеся в тому, що проріз збіглася з прорізом супорта карбюратора, як показано на рисунку 18. Встановіть трос в пластиковий затискний патрон, потім протягніть його через кришку карбюратора і через пружину, як показано на рисунку 19.
7. Велосипед з мотором в зборі
Обслуговування і регулювання
§ Регулювання зазору
Відрегулюйте зазор між електродами свічки запалювання. Він повинен бути близько 0,4-0,5 мм.
§ Регулювання зчеплення
Свободный ход ручки сцепления должен составлять 2-3 мм. Это будет гарантировать минимальный износ сцепления и исключать его пробуксовку. Необходимое положение ручки сцепления отрегулируйте винтами.
§ Подготовка топлива
Двигатель в данном комплекте – бензиновый, двухтактный. Работает на смеси полностью синтетического масла с бензином. Маслобензиновую смесь необходимо изготовить и тщательно перемешать в отдельной канистре, в пропорции, указанной ниже и после этого залить в топливный бак.
Пропорции смешивания бензин-масло: 20:1 (в начале эксплуатации); 25:1 (после 500 км пробега).
Внимание!
Не заливайте в бак два вида бензина. Не заливайте чистый бензин без добавления масла. После добавления топлива в бак убедитесь, что крышка бака закручена полностью.
Устранение неполадок двигателя
Двигатель не запускается:
1. Засорился фильтрующий элемент воздушного фильтра карбюратора – промойте или замените.
2. Проверьте, не происходит ли утечка топлива – замените уплотнительную шайбу если это необходимо.
3. Проверьте наличие нагара на свече зажигания – при необходимости очистите электроды свечи и проверьте зазор между электродами (он должен составлять, примерно, 0,4-0,5 мм).
4. Если двигатель запускался многократно, то в цилиндре двигателя может быть переизбыток топлива – снимите свечу зажигания для удаления излишков топлива.
5. Проверьте высоковольтный провод и катушку зажигания на предмет повреждения – при необходимости замените.
6. Проверьте состояние поршня и поршневых колец – при необходимости замените.
Двигатель работает неустойчиво и не развивает номинальную мощность:
1. Проверьте, открыта ли дроссельная заслонка.
Двигатель запускается, но глохнет:
1. Проверьте, не засорен ли воздушный фильтр.
2. Проверьте, не блокирована ли топливная система.
3. Перевірте і прочистіть карбюратор.