Продавець ТММР інтернет магазин мотозапчастин розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1293 відгуків
Весь товар заводского качества по лучшим ценам! Актуальные цены!!!!
Харків, Україна
+380 (66) 165-83-50
ТММР мотозапчастини оптом та в роздріб поУкраині зі складу
Кошик

Мотор ОРІГИНАЛ для велосипеда в зборі з ручним стартером 80 с

Топ продаж
Мотор ОРІГИНАЛ для велосипеда в зборі з ручним стартером 80 с, фото 2
Мотор ОРІГИНАЛ для велосипеда в зборі з ручним стартером 80 с, фото 3
Мотор ОРІГИНАЛ для велосипеда в зборі з ручним стартером 80 с, фото 2
Мотор ОРІГИНАЛ для велосипеда в зборі з ручним стартером 80 с, фото 2
Мотор ОРІГИНАЛ для велосипеда в зборі з ручним стартером 80 с, фото 3
  • Мотор ОРІГИНАЛ для велосипеда в зборі з ручним стартером 80 с, фото 2
  • Мотор ОРІГИНАЛ для велосипеда в зборі з ручним стартером 80 с, фото 3
  • Мотор ОРІГИНАЛ для велосипеда в зборі з ручним стартером 80 с, фото 4
  • Мотор ОРІГИНАЛ для велосипеда в зборі з ручним стартером 80 с, фото 5
  • Мотор ОРІГИНАЛ для велосипеда в зборі з ручним стартером 80 с, фото 6
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Мотор ОРІГІНАЛ для велосипеда в зборі з ручним стартером 80 см/Мітор дірчик (веломотор) у зборі з ручним стартером 80 с із 47 мм діаметр порня До комплекту входить усе для встановлення на один велосипед. Веломотор F80 на велосипед у повному комплекті (у комплекті все, що на фото: двигун об'ємом 80 куб.см., карбюратор, ланцюг, ручки, важіль, троси, глушник, бензобак, вінець. кріплення, гайки та гвинти, фільтр, ключ, кріпи, котушка, бензоокран, фотоінструкція. ) 80 с  зі стартером

веломотор

ЗАВОДКОГО ЯКОСТІ

Двигун F80:

Технічні характеристики

• Двигун одноциліндровий, двотактний
• Охолоджувальна система: повітряна, природна 
• Кубатура: 80 см3 
• Максимальна потужність: 6 л.с.
• Максимальна швидкість: до 60 км/год
• Зчеплення: фрикційне, сухе
• Об'єм паливного бака: 2 літри 
• Вага двигуна: 10 кг 
• Вага комплекту в упаковці 11 кг.
• Габарити: 42х32х19,5 см 
• Габарити паковальної коробки: 33x 42x 20см

Двигун F80:

Технічні характеристики
• Двигун одноциліндровий, двотактний
• Охолоджувальна система: повітряна, природна 
• Кубатура: 80 см3 
• Максимальна потужність: 7 л.с.
• Максимальна швидкість: до 60 км/год
• Зчеплення: фрикційне, сухе
• Об'єм паливного бака: 2 літри 
• Вага двигуна: 10 кг 
• Вага комплекту в упаковці 11 кг.
• Габарити: 42х32х19,5 см 
• Габарити паковальної коробки: 33x 42x 20см

Обкотка нового двигуна: 
Надійна робота двигуна істотно залежить від початкового періоду його експлуатації. Тому необхідно зробити обкатку двигуна на відстані 250-300 км, дотримуючись таких вимог:
1. Швидкість руху не має перевищувати 30 км/год і бути не менш ніж 12 км/год.
2. Паливо має складатися з 15 частин бензину й 1 частини оливи за об'ємом, тобто на 1 л бензину 70 см3 олії.
3. Не перевантажувати двигун, для чого уникати їзди важкими дорогами, піску та затяжних підйомів.
4. Після наїзду 100 год-150 км зняти кришки магнето та муфти зчеплення і в разі потреби підтягнути гвинти, що кріплять кулачок із ротором і шестірню тяглового на колінчастому валу.

Керування двигуном у дорозі: 
Керування двигуном керування в дорозі полягає в регулюванні водієм швидкості пересування поворотом ручки керування дросем. Під час повороту ручки «на себе» швидкість збільшується.
Під час повороту ручки «від себе» швидкість зменшується.
Рух починати педалями, а потім плавно відпускаючи ручку зчеплення й додаючи газ, припинити обертання педалями.
Вмикання та вимкнення зчеплення під час двигуна, що працює, треба плавно.
У разі короткочасної зупинки необхідно вимкнути зчеплення і перевести двигун на оберти холостого ходу.
Для гальмування потрібно:
1. Повернути ручку керування дросем карбюратора «від себе» до упору та вимкнути муфту зчеплення.
2. Настати до гальм педалями або ручним гальмом мопеда.
В екстрених випадках гальмування повернути ручку керування дросем карбюратора «від себе» до упору та загальмувати сепед обома гальмами: спочатку заднім, потім переднім.
Зупинку двигуна здійснювати натисканням кнопки на перемикачі, встановленому на кермі.
Після зупинки двигуна потрібно закрити паливний кран.
Не допускається їзда без очисника повітря. Не варто їздити зі швидкістю менш ніж 10 км/год, оскільки це призводить до перевантаження двигуна.
Найекономніший режим роботи двигуна відповідає швидкості 25-30 км/год.
Запуск двигуна: 
Запуск, не вмикаючи освітлення, відбувається в такому порядку:
1. Повернути корпус очисника повітря до прикриття вікон.
2. Відкрити паливний кран.
Підготовка двигуна до запуску:
1. Ганчінкою, змоченою в гасі (бензині), видалити з двигуна консервувальне мастило. Обтерти двигун сухою ганчіркою.
2. Перевірте надійність закріплення двигуна, глушника, ручок керування, натяг моторного ланцюга.
3. Вивернути свічку, зняти прокладку свічки, промити свічку в бензині та насухо протерти.

Можливі несправності двигуна серії Д, їхні причини та способи усунення.

1. Двигун не запускається:
Немає палива в паливному баку-заправити бак паливом, закриє паливний кран-Відкрити паливний кран.

2. Відказ у роботі системи запалювання:
Малий або великий проміжок між електродами свічки. Встановити проміжок між електродами 0,5-0,6 мм. Наявність нагару або олії на електродах свічки — очистити електроди свічки. Пробиця обмотування трансформатора-замінити трансформатор. Замаслені або обгорілі контакти переривача-Зачистити контакти та відрегулювати проміжок у переривачі магнето. Дроти електроосвітлення з'єднані з масою-провірити з'єднання дроту з гвинтом, що виводить.

3. Перебої в роботі двигуна:
Багато нагару на головці та у вихлопному патрубці циліндра днище поршня — очистити нагар, засміився жиклер карбюратора, неправильно відрегульоване запалювання, мало виперединня — відрегулювати й відрегулювати оперення запалювання, замінити молоточок або переривач. Дросель не повністю відкриває дифузор карбюратора, багата суміш-вибігнита суміш, відрегулювати підйом дроселя. 

ОБКАТКА НОВОГО МОТОРА 
Перші 50 км найважливіші для Вашого двигуна, тому краще купувати його новий і обкочувати самостійно, щоб бути впевненим у його довговічній роботі. Дотримання рекомендацій у період обкачування моторолера може гарантувати максимальний термін експлуатації та чудові технічні характеристики Вашого нового мініскутера. Комплектуючі виготовлені з високоякісних матеріалів, але деякі деталі мотосамокату спочатку необхідно притертися один до одного.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО МАКСИМАЛЬНОЇ НАГРУЗКИ У ПЕРЕРІОД ОБКАТКИ. 
У період від 0 км до 10 км викручувати не більш ніж 1/2 ручки газу — 15 км/год.
У період від 10 км до 20 км викручувати не більш ніж 3/4 ручки газу — 30 км/год.

РЕГУЛЬУЙТЕ НАГРУЗКУ НА ДРУЖНИЙ
Частота обертання двигуна має бути різна, так само як і постійна швидкість. Необхідно давати змогу деталям, які будуть заґрунтовані, притертися, і під тиском знижувати навантаження й дати їм можливість охолонути — це допомагає процесу обкачування деталей. Зміна навантаження на двигун упродовж обкачування гарантує гарний результат обкачування, проте не варто робити занадто велике навантаження на двигун.

ПЕРЕМОГАЙТЕ ПОСТОСУННОЇ ШВИДКОСТІ
Під час обкатування двигуна недобре їздити на постійно низькій або високій швидкості. Дозволяйте двигуну вільно набрати швидкість у межах рекомендованих максимальних обмежень (30 км/год), однак не вичавлюйте повністю ручку газу на перші 20 км.

БЕНЗИН И МАСЛО
Використовуйте бензин з октановим числом 92-93. Рекомендується використовувати бензин із малим вмістом олива, такий бензин збільшує термін експлуатації свічки запалювання, а також основний термін експлуатації двигуна. Використовуйте моторну оливу для 2T двигунів, мінеральну або напівсинтетичну.
МОСЯ
Рекомендуємо перші 20 км робити суміш моторного 2T оливи двигуна в пропорції (1:20). Після 20 км — 1:25. Для розрахунку, просто ділимо кількість бензину (2,5 літра) на пропорцію (25) — виходить, що на 2,5 літра бензину необхідно 0,1 л оливи. На 10 літрів бензину 0,4 літра оливи.

Інструкція докладна щодо встановлення двигуна на велосипед може бути вислана на Ваш імейл!

Веломотор у зборі з ручним стартером 80 с  

Веломотор F80 на велосипед у повному комплекті (у комплекті все, що на фото: двигун об'ємом 80 куб.см., карбюратор, ланцюг, ручки, важіль, троси, глушник, бензобак, вінець. кріплення, гайки та гвинти, фільтр, ключ, кріпи, котушка, бензоокран, фотоінструкція. ) 80 сс без стартера

 ЗАВОДКОГО ЯКОСТІ

До комплекту входить усе для встановлення на один велосипед!

Двигун F80:

Технічні характеристики

• Двигун одноциліндровий, двотактний
• Охолоджувальна система: повітряна, природна 
• Кубатура: 80 см3 
• Максимальна потужність: 7 л.с.
• Максимальна швидкість: до 60 км/год
• Зчеплення: фрикційне, сухе
• Об'єм паливного бака: 2 літри 
• Вага двигуна: 10 кг 
• Вага комплекту в упаковці 11 кг.
• Габарити: 42х32х19,5 см 
• Габарити паковальної коробки: 33x 42x 20см

Інтернет-магазин мотозапчастин ТММР пропонує якісний товар за найнижчими цінами на Україні ми пропонуємо запчастини для скутера, запчастини для мопеду, двигун у зборі, двигун, веломотор, двигун для велосипеда, запчастини ВАЙПЕР, запчастини актив, запчастини дельту, запчастини альфа, запчастини для скутера хонда, запчастини для скутера ямаху, запчастин для скутера сузуки, запчастин для японських скутерів, мотозапчастин оптом, оптом мотозапчастин, запчастини ява, запчастини іг, запчастини мт і багато інших запчастин заводської якості за найбільш доступним цінам.

Основні атрибути
ВиробникТММР
Країна виробникТайвань
Користувальницькі характеристики
СтанОригінал
МаркаAlpha
Тип технікимопед
  • Ціна: 5 964 /комплект

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner